dilluns, 24 de maig del 2010

Qui va dir crisi?
Ferrari disposa de 300 milions de pressupost, el major pressupost de la F1
Després d'uns anys en què no ha estat l'equip amb més recursos econòmics, Ferrari recupera el tron pressupostari de la Fórmula 1, amb un import total de 300 milions d'euros. L'equip de Maranello no afluixa en la seva inversió, per poder proporcionar-li a Fernando Alonso del millor cotxe possible, després de dos anys sense haver pogut conquerir el títol de pilots. Tot i la crisi econòmica global, la sortida de Toyota, l'equip més malgastador en l'últim trienni i l'arribada del Banc Santander com a patrocinador, fins i tot potència el compte d'havers de l'escuderia per iniciar 2010.
Esmicolant els ingressos de Ferrari, Marlboro Phillip Morris apareix com el major inversor, amb uns 100 milions. Sembla una bogeria i més tenint en compte que la referència visual que apareix és un codi de barres al lateral del cotxe i en el casc. Però a causa de la prohibició de publicitat del tabac gairebé mundial, és pràcticament l'única inversió que Marlboro realitza en màrqueting.
Santander arriba a continuació, amb els 40 milions ja sabuts i Shell i Abu Dabhi, que ronden els 30 milions d'aportació. Els patrocinis grans es completen amb Acer (informàtica) amb 10 milions
DESPRÉS ALS FUNCIONARIS ELS TREUEN EL 5% DEL SEU SOU

1 comentari: