dimarts, 25 de maig del 2010

ENTREVISTA A LA MAITE, LA ENCARREGADA DEL BAR DE L'ESCOLA.

Aquí teniu l'entrevista a la Maite, l'encarregada d'ocupar-se del bar de l'escola:

1. Quan fa que estàs en aqust bar?

Farà uns 30 anys, més o menys. Des del principi que van obrir-lo.

2. De petita ja venies al Cristòfol Ferrer a estudiar?

No, anava a una altre escola.

3. A quina edat vas començar a treballar?

No m'enrecordo gaire, em sembla que va ser als vint i algo.

4. De petita ja volies treballar en un bar o restaurant?

No, no. De petita no volia treballar en un bar.

5. I que volies ser?

Doncs no ho sé, no m'enrecordo.

6. Tens alguna carrera universitària?

Si, en tinc una.

7. Quina tens?

Tinc la carrera de dret.

8. Actualment treballes només en el bar o tens alguna altre feina?

No, no. Només treballo aquí en el bar de l'escola.

9. Quantes hores al dia estàs aquí?

Unes 10 o 11 hores.

10. Treballes tots els dies de la semana o alguns tens festa?

Treballo de dilluns a divendres i el cap de setmana tinc festa.

11. Has treballat en algun altre escola o bar?

No, des del principi porto treballant en aquest bar.

12. T'agradaria treballar en algun altre ofici?

No, aquest ja m'agrada.

13. I per acabar, quins alumnes són més amables els de la ESO o els de Batxillerat?

Depèn, hi ha de tot. Però els de batxillerat són una mica més amables al demanar les coses.

2 comentaris:

  1. Al títol, cal apostrofar. De totes maneres, el titular podria ser una mica més elaborat,

    Estaria bé fer un paràgraf inicial de tres o quatre línies presentant la persona entrevistada.

    I una fotografia?

    En línies generals no hi ha gaire errades, però no estaria de més que ho repassessis.

    Quan estigui refet, m'avises.

    ResponElimina