dimarts, 25 de maig del 2010

ELS ESPORTS DE CARRER

Des d'Amèrica als barris de Nova York van sorgir aquests esports, uns esports interessants i estranys. I potser no hauríem de dir que són un esport ja que la majoria d'ells són delictius, i els que els practiquen no són gent que donen bona impresió, ja que podria fer una llista molt i molt llarga d'aquests esports:
 
El skate que es practica mitjançant una taula de fusta amb 4 rodes i dos eixos en un skatepark.
El brakedance que es fa practicament en una superfície llisa en el carrer i es fan varietat de tombarelles i salts.
El graffiti que és el més delictiu ja que és l'art de pintar mitjançant llaunes d'esprai i fer pintadas a les parets als metros o als trens.
I per últim, les baralles de galls i djiing que un home fa de dj amb un vinil i uns altaveus i fa de base de cançó, mentres altres homes competeixen improvitzant frases de rap. Jo mateix he tingut experiència en quasi tots aquests esports de carrer i aprendre d'això serà bo per al meu futur perquè dels esports de carrer ve la saviesa.
D'aquests esports i de la gent que els practica i convivint amb ells s'aprenen moltes coses, bones i dolentes, però en el meu cas és agradable estar amb aquesta gent ja que no tot són competències i virgueries perquè també hi ha rialles i ens ajuntem de quan en quan i cadascú explica experiències seves  i d'això s'aprèn.
Jo sóc jove i per això n'aprenc més, al contrari dels que em transmeten coneixements aprenen poca cosa pero ells es senten orgullosos d'ensenyar-me a mi i a més nois coses de la vida. 
Jawad

1 comentari: