divendres, 28 de maig del 2010

PER A LA MEVA MILLOR AMIGA

Estimada Julieta



Després de tot aquest temps al teu costat, que sincerament em deixa sense paraules, solament et puc donar les gràcies, gràcies per haver-me ensenyat el significat de la paraula amistat. En tot aquest temps, hi ha hagut moments dolents i bons dels quals jo em duc un gran record de cadascun d'ells. L'amistat no solament és riure, saltar, cantar,.. També hi ha moments dolents, durs, difícils, en els quals penses que tot s'ha acabat, però nosaltres sempre hem sabut conservar-la i hem lluitat perquè tot sortís cap a endavant. Suposo, que això és el millor que tenim, perquè sabem que mai ens separarem, estiguem on estiguem, sempre estarem unides. M'has ensenyat a confiar en altra persona, i aquesta persona ets tu. Ets el meu bagul on puc guardar tots els meus secrets sense preocupar-me de que tard o d'hora surtin a la llum. Quan he estat malament, tu has acudit a la meva cridada sense ser cridada, m'has aixecat de caigudes molt dures, i si m'he tornat a caure, ho has tornat a fer. Mai m'has deixat de costat, mai has permès que em facin mal, mai has deixat de protegir-me. Solament volia que sabessis que jo per tu també ho donaria tot com tu has fet per mi. Mai tinguis por de caure, perquè sempre estaré aquí, al teu costat, per a agafar-te, donar-te suport, i donar-te el millor de mi. Ens queden molts moments per compartir, ens queden moltes batalles que lluitar, ens queden molts riures i tot el que et puguis imaginar, perquè això tan solament és el principi d'una bonica i llarga amistat.

T’estimo,

Melany.

4 comentaris: