dilluns, 24 de maig del 2010

QUÈ SE LI PASSA PEL CAP A LA JULIETA?

El dia que el Joan Marc ens va donar aquell petit paper amb les dates per lliurar les redaccions, vaig amoïnar-me una mica. Primer, em vaig centrar en l’article d’opinió i de seguida vaig tenir la idea de fer-lo sobre els diners, ja que a casa meva feia uns dies havíem tingut una discussió per aquest motiu, aprofitaria i el desenvoluparia bastant. Llavors, vaig pensar que ja tindria temps per centrar-me en l'escrit de tema lliure. Veia que anava passant el temps i veia també que ho anava deixant per l’últim moment.
Aprofitant que no vaig anar d’acampada perquè vaig estar malalta, vaig connectar-me a Internet, i reconec que el primer que s’em va passar pel cap va ser anar al “Rincon del Vago”.
No vaig trobar res, ni tan sols una idea, així que vaig anar al google, i com una boja vaig començar a teclejar: “redaccions en català”, “redaccions tema lliure”, etc… Tampoc vaig tenir sort.
Vaig deixar que passés un dia, i en el moment menys esperat, el meu cap va començar a treballar. Se’m va ocórrer descriure tots els passos que havia seguit per arribar a finalitzar la meva exposició de tema lliure. No em va caldre gaire esforç, només memòria, saber desenvolupar-ho i bona ortografía.

1 comentari:

  1. Crec que et poso un cinc, sobretot perquè ho pots fer molt millor.
    Carrega bé les piles aquest estiu a veure si l'any vinent triomfem

    ResponElimina