dilluns, 9 de maig del 2011

Andreu: “M’agrada poder donar un servei a la gent i ajudar els alumnes que acaben d’arribar d’altres països”

L’Andreu Porta fa 10 anys que està l’aula d’ acollida de l’institut. Considerem que és un bon professor perquè prepara feina diferent per a cada alumne. Té 47 anys i és molt simpàtic. Li hem fet una entrevista per conèixer-lo una mica millor.
SENY I KADDY

Què t’agrada més de la teva feina?
M’agrada aquesta feina perquè implica relacionar-te i poder ajudar a créixer altres persones.

I què t'agrada menys?
No m’agrada haver-me d’enfadar quan algun o alguna alumne/a és poc responsable amb la seva relació amb els companys o amb la seva feina.

Veiem que esmorzes poc. Per què?
Jo esmorzo cada dia, però moltes vegades a aquesta hora em vénen a veure alumnes que havien estat a l’Aula d’Acollida.

Com vas començar a treballar a l’Aula d’Acollida?
Vaig començar a l’Aula d’Acollida fa 11 anys. Abans treballava en una escola de primària a Mataró on ja arribaven alumnes de Marroc, Gàmbia, Senegal...Després em van dir si volia treballar a l’Aula d’Acollida Premià de Mar.

Quina música t’agrada?
M’agrada la música folk ,de cantautors, algunes cançons de rock...

Què t’agrada més de la teva vida?
Poder donar un servei a la gent i ajudar els alumnes que acaben d’arribar d’altres països.

Quines matèries t’agradaven més quan anaves a l’escola?
M’agradava la història, la literatura i les matemàtiques.

Què fas els caps setmana amb la teva família?
Depèn de l’època de l’any: sortir a la muntanya, a la platja, visitar algun museu...també fer feina de casa, comprar...

On aniràs de vacances aquest estiu?
Encara no ho sé. Segur que aniré amb la meva família a la Pobla de Lillet uns dies i després també uns dies a la platja.

1 comentari: