divendres, 11 de febrer del 2011

Viatge inolvidable II

A continuació, apareix una crònica de Laia Oró, Agar Penalva i Natalia Martín. Tracta sobre un viatge a França, es com l’article anterior, però, en canvi, està més desenvolupat i amb més informació. Es pot veure reflectit l’alegria dels estudiants a l’hora d’escriure’l. Està organitzat en tres parts: Dia 25 d’Abril, dia 26 i finalment, dia 27. Qui no ha anat algun cop de colònies i ha escrit lo ve que s’ho ha passat?

Diari de França 2
A la tarda vam arribar al museu de Pech Merle i vam baixar a la cova Prehistòrica amb pintures rupestres . A la nit vam fer una mena de discoteca amb els francesos. Va ser molt divertit, va ser una nit molt emocionant.
Dia 25 d’Abril: al matí vam anar a visitar la ciutat Rocamadour. Per dinar vàrem fer un picnic i després vam anar a les coves de Goufre de Padirac. Aquestes coves amaguen d’un riu subterrani el qual vam navegar amb unes barques. Després vam anar a un poble anomenat Sarlat on hi vam sopar. Alguns vam anar a sopar a una parada ‘’cutre’’, però amb unes dependentes molt simpàtiques, i quan vàrem marxar ens van regalar un ‘’barba a papa’’ (núvol de sucre).
Dijous 26 D’abril: les activitats proposades es van dividir entre el matí i la tarda i eren: canoa, espeleologia i escalada. La canoa va ser una de les coses més divertides. Vam fer 6 km riu endins. Alguns, els més atrevits, ens vam tirar i vam fer la major part del recorregut nedant gràcies als vestits de neoprè. L’espeleologia va ser una activitat inoblidable. Ens vam ‘’enguarrar’’ molt i va ser una mica asfixiant, ja que havíem de passar per forats molt petits i estrets. L’escalada va ser una activitat de risc però molt divertida. Després vam anar a St. Cirq-Lapopie un poble d’allò més artesà. A la nit vam tornar a fer discoteca i va ser més lent i intens....
Dia 27 d’abril: en acabar l’esmorzar i ja fetes les maletes, ens vam acomiadar dels nostres amics i ‘’amors’’ francesos. Són súper enrotllats i simpàtics. Vam parar al canal du Midi i vam acabar de gastar els nostres estalvis i...........................
VAM ARRIBAR A PREMIÀ !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Contents però amb moltes ganes de tornar. Crònica de Laia Oró, Agar Penalva i Natalia Martín.