dilluns, 1 de febrer del 2010

1r CONCURS DE L'ADN EN 3D



La noia que veiem a la imatge és la Laura de Jesús , de 4rt d'ESO, la guanyadora del concurs d'ADN en 3D. A continuació ens explicarà com va succeir tot:


"La professora de Biologia i Geologia ens va comentar a la classe que feien un concurs sobre l'ADN, que consistia en fer un ADN en 3D. Des del primer moment, no em va fer gaire il·lusió, però al llarg del temps, cada vegada em semblava més interessant, i per això vaig decidir participar-hi, i preparar-ho el més aviat possible.


Aquest treball m'ha semblat difícil per una part, i fàcil per l'altra. Tot ho vaig fer jo, però el meu pare em va ajudar a l'hora de posar tots els cables. Quan ja tenia el projecte acabat, el vaig portar a la professora Montse Casas de Biologia i Geologia, perquè em digués si hi havia alguna errada , i vaig fer tot el possible perquè quedés molt bé.


El dia del concurs, estava molt nerviosa, jo anava amb la intenció de participar, i no de guanyar, i en el moment en que van dir que havia guanyat, em vaig posar molt contenta, igual que els meus pares, i la Montse. Vaig quedar la primera.


Amb els 1000€ que he guanyat, tenia pensat de marxar uns dies a Londres, amb el meu germà, que està vivint allà, però si hi anava, només podia estar-hi 2 dies i 1 nit, així que vam decidir anar dos caps de setmana a hotels de 5 estrelles per tot Espanya, amb el meu germà, el meu pare i la meva mare."

La imatge que veiem aquí és la de l'ADN en 3D:


Corresponsals:

Victor Barranco

Ruth Martinez

Hadijatou Camara

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada