dimarts, 26 de gener del 2010

Entrevista a ANDREA SÀNCHEZ


Aquí tenim una entrevista a l'única noia del mòdul d'electrònica, Andrea Sànchez, La imatge que podeu veure és del taller on treballen.
Per què vas decidir ficar-te a aquest mòdul?


Perquè és el que em vull dedicar a fer. En un principi a mi m’hagués agradat el mòdul d’informàtica però no hi havia places, però com el d'electrònica és molt semblant em vaig decidir per ell.

Què vols ser de gran?


Informàtica, tècnica o alguna cosa relacionada amb tecnologia informàtica.

Et molesta ser l'única noia de la classe?

Per una part si i per una altra no. Si m’importa perquè haig d’estar aguantat a molts nois i no perquè sóc una mica la mimada perquè m’ajuden més i em permeten més coses.

De quina escola véns?


Vinc del serra de marina.

Quina t’agrada més l’antiga o aquesta?


Hi ha coses que m’agraden més de l’antiga i coses que m’agraden més d’aquesta. Com per exemple aquí hi ha cafeteria i en el serra de marina no, aquí et deixen sortir del centre a l’hora del pati i allà no..

Podries dir-nos algunes coses dolentes d’aquest centre respecte el serra de marina?

Suposo que el que menys m’agrada és la façana, de portes cap endins és molt diferent del serra.

T’agradaria que hi haguessin més noies a la teva classe?

A vegades sí i a vegades no.

Quina afinitat tenies amb els nois el primer dia?


Em miraven amb cara estranya, com dient, “és el bitxo raro”, és l'única noia, anem com a fotre-la.

I ara?


Alguns em tenen més respecte i altres, em continuen tractant malament, però tot depèn de la persona i com sigui.

Què opinen els teus pares sobre això de que et dediquis a l’electricitat?


Al principi no els agradava molt la idea, perquè era l'única noia, però ara han canviat d’idea, i creuen que puc tenir més futur.


Per què no fas batxillerat?


Perquè els mòduls són més pràctics que teòrics, i veia que fent batxillerat no tenia tant de futur, i que no tenia tanta sortida.

De petita què volies ser?


No ho sé, qualsevol cosa




1 comentari:

  1. He de reconèixer que millora molt el nivell que estàvem tenint últimament, o sigui que la feina tindrà una bona valoració. De totes maneres, seria bo que us concentréssiu en l'ortografia ja que hi he hagut de fer un treball intens per convertir-la en una entrevista catalana.

    ResponElimina