dilluns, 25 d’octubre del 2010

En Seni, el noi de les 4 llengües!

Ja tenim aquí una secció amb la que podreu conèixer i entendre una mica més als alumnes que van arribant al nostre institut mitjançant entrevistes.
Inaugurem la nostre secció donant la benvinguda a un nou alumne que fa unes setmanes que és aquí, en Seni, procedent de Senegal:

1.Com et dius?
SENI
2.Quants anys tens?
15
3. Quin curs fas? 4t A
4. Quines llengües parles? Francès,Mandinka, pul.lo , Olof.
5.Què fas en el teu temps lliure? Jugo a futbol.
6. Quines aficions tens? Em connecto molt al Facebook per poder parlar amb els meus amics de Senegal i, com a menjar, m’agrada molt la carn.
7.Has repetit alguna vegada? Si, una vegada però quan era molt petit.
8. A quina escola anaves abans d'arribar aquí? A una escola de Senegal “6m, (Teyel)
9. Quin va ser el motiu del teu canvi? Perquè la meva família està aquí, els meus pares i les meves germanes
10.Quan acabis l'ESO, seguiràs aquí? NO HO SÉ
11. Què prefereixes, la teva anterior escola o aquesta? Per què? La meva escola de SENEGAL, perquè és on tenia tots el meus amics i el meu germà.
12. Creus que has fet bé a triar-la? NO la vaig triar jo.
13. Podries esmentar una crítica positiva de l'institut? Ja m’agrada com està.
Reportera: Hady Camara



 

1 comentari:

  1. Molt bé, per començar

    Ens falta la foto i has d'anar buscant un altre personatge.

    Potser algun alumne de 1r o de 1r de Batxillerat.

    ResponElimina