diumenge, 7 de novembre del 2010

Burriac apadrina la fusió dels dos instituts

Els alumnes de 1r d'Eso del Serra de Marina i del Cristòfol Ferrer van anar al castell de Burriac.
L' hora de partida va ser a les 8:30 del matí i l' hora de tornada va ser a les 17:45 de la tarda.
Van agafar l'autocar davant del cole fins que els van deixar a Argentona, i finalment van fer la gran caminada de la seva vida fins a Burriach.
La tornada per la Serra Marina va fer que contemplessin els canvis de colors dels arbres i poguessin gaudir del principi de la tardor.

Els alumnes van arribar molt cansats a les seves cases. Això va ser un bon senyal, ja que varen fer molt d'exercici i moltes activitats per part del departament d'educació física.
La convivència entre els dos instituts va ser super bona, però també hem de tenir en compte que fa uns anyets que anaven junts a classe, per tan hi havien moltes abraçades i molts petons. Va haver-hi les tipiques aventures com: perdre's pel bosc, pixar a la muntanya, dinar a l'aire lliure, fer fotos en grup, riure molt...

En definitiva va ser un dia fantàstic!


MartaGinaBerta

27 comentaris:

  1. Es cert que ens ho vam passar molt bé i que fa un any o dos anavém tots junts a l'escola. Va ser una mica rotllo haver de pujar fins al castell per després haver de baixar un altre cop pero vam tenir molta estona per aprofitar i per xarrar amb els nostres amics i amigues de l'altre institut o del mateix i passar una bona estona.

    ResponElimina
  2. Es veritat que vam passar-ho molt bé i també es cert que estàvem molt cansats pero va valer la pena per poder passar un bon dia amb els nostres amics de fà uns anys de l'altre institut.

    ResponElimina
  3. va ser divertit!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    ResponElimina
  4. Aquesta excurció va ser molt agotadora però a la vegada una sortida molt entretenida i molt divertida. jo m'ho vaig passar molt bè. aquella nit vaig caure esgotat!

    ResponElimina
  5. Ja recordo l'excurció...Va ser molt divertida i a la vegada vam fer excercici,suposo que tothom va arribar a casa ben cansat,incluint el professorat.

    ResponElimina
  6. la excorció va ser molt divertida, jo la recordo com si fos air matex. jo la tornaria a fer.

    ResponElimina
  7. Va ser molt divertit però cansat.

    Em va agradar quan ens van donar els cacauets i anavem menjant tot el camí de tornada.

    ResponElimina
  8. Eata escursion fue demasiao no me pusieron un parte jejejejj!!!!!!!!!!!!!!!

    ResponElimina
  9. aa soy el javi lo que pasaa es que me e colao en el gmail del carlos padial

    ResponElimina
  10. Va ser molt divertida l'excursió!
    pero vm caminar molt...

    Júlia.

    ResponElimina
  11. Al castell u vam pasar molt be pero y en concret queria ke vingues una amiga meva la Amanda i no va puder porke va ser tonta i es va trancar el peu , pero a part de aixo me lo havia pasat molt be perque hi havia els amics del serra i tot . Pero os recuumano que si us abuuriu un dia pos que aneu adonar un paseig per alla! adeu:D

    ResponElimina
  12. arnau divins roger mañas23 de novembre del 2010, a les 2:23

    va ser una gran excursio conjunta i ho vem passar molt bé.Hauriem de repetir-ho

    ResponElimina
  13. va se una escursio mol divertida i va ser millo perqe van venir tambe els del serra . La vem liar parda

    ResponElimina
  14. La sortida va estar bastant bè però molt agotadora. Quan estavem adalt hi havia unes vistes extraordinaries i molt boniques.El que em va agradar bastant va ser que vam anar amb els del Serra Marina i em vaig trobar amics de l'any passat. Aquella nit vaig dormir molt bè!!

    ResponElimina
  15. arnau alvarez

    La excursio va ser divertida em va agradar trobarme amb els del serra encara que em vaig aburrir al baixar.

    dewwww

    ResponElimina
  16. La veritat esque ens ho vam passar molt bé!
    Vaig arribar a casa molt cansada,ja que varen fer molt d'exercici.
    Vam riure,vam jugar,vam caminar,vam parlar amb el amics que conexiem del serra...Va ser un dia fantàstic!

    ResponElimina
  17. És veritat que es va fer pesat pujar i baixar, però em va agradar passejar pel mig del bosc, entre les plantes i, a la tornada, ens van repartir cacauets i me'ls vaig menjar pel camí de baixada.

    ResponElimina
  18. La sortida em va agradar molt perquè van vindre els del Serra. Quan estavem adalt hi havia unes vistes molt maques. Va ser divertit i molt cansat. Aquella nit vaig dormir molt bè!1

    ResponElimina
  19. En el castell m'ho vaig passar molt be amb el amics del serra i del meu institut i va ser molt cansat pujar i baixar

    ResponElimina
  20. Aquesta sortida de anar a castellde Burriac me agrada.

    ResponElimina
  21. Va ser molt divertida!! Pero molt esgotadora...
    Aida martinez

    ResponElimina
  22. Va ser una excursio molt divertida però agues estat be passar per la Cadira del Bisve

    ResponElimina
  23. va ser una excursio molt divertida , pero també cansada la proxima vegada a port aventura OSCAR JIMENEZ

    ResponElimina
  24. Va ser una excurció molt emocionant, perquè ens vam trobar amb antics companys de classe.

    ResponElimina
  25. M'ho vaig passar super bè amb els meus amics i amigues.

    ResponElimina
  26. Aquesta sortida va ser divertida sobretot quan ens van donar cacauets!!!

    I ens ho vam passar molt bé amb els del Serra!

    ResponElimina
  27. Els cacauets van ser un detall molt gran tots vem fer el nostre grupet amb els amics de l'escola va ser divertit.

    ResponElimina