dilluns, 21 de desembre del 2009

Entrevista a Maite Enfedaque

Com vas arribar a ser professora?
- Perquè una amiga meva em va dir que hi havia una plaça lliure i vaig començar.

Quan vas començar a estudiar per ser professora?
- Mai, volia ser química.

A quina edat vas començar a donar classes?
- Vaig començar als 25 anys.

A on vas començar?
-Vaig començar a Barcelona, a l'institut Zafra.

Per què vas decidir ser professora?
-Perque ho vaig provar i em va agradar.

Què vas estudiar?
-Vaig estudiar químiques.

Què van opinar els teus pares?
- Els va semblar bé.

Aproximadament quantes amonestacions has posat al llarg de la teva professió?
- Doncs aproximadament 40.

Has tingut problemes greus amb algun alumne?
-Seriosos no.

Quina ha estat la teva pitjor classe, és a dir el teu pitjor grup d'alumnes?
-A Barcelona, ho vaig passar malament.

2 comentaris:

  1. A banda que he hagut de corregir molts aspectes ortogràfics, el titular deixa molt per desitjar.

    A més a més, s'hauria de començar una entrevista amb una breu presentació: quan vau fer l'entrevista, com, per què la vàreu triar...
    Us heu d'esforçar més

    ResponElimina
  2. ens agreada l'entrevist:)

    Hady i Victor

    ResponElimina